Tuesday, April 14, 2009

RAMBUT

cte psl rambot aku yg pnoh klorin ini start dlm mngu si ikhfan x dtg skola psl jari yg die slalu pegang pnsel utk mnulis , luka terok haha..bdoh btol die tgh mnungang bsikal dgn slamber nye memegang rantai bsikal itu haha..ok , lets begin with salam..hri tuh aku ade subjek sjarah yg diketuai oleh mr.suhaila ishak..pehh aku lah org ptame paling gabrah time die msok tu..die msok dan ketua klas aku mngucap kn selamat ptg cikgu..time tuh aku x prasan yg rmbot aku pulak mcm org isap dadah kt jln chowkit tuh..dgn gaye yg segak lgi , mr.suhaila menuju ker arah aku dgn mmbekalkn gunteng dri sti nadzirah..pehh aku pon ttop lah muke yg x brape nk chantek dgn tgn aku sndiri ini..die gnteng dri telinga kiri ker belakang dan teros menuju ker telinga kanan..nseb bek lah die x gnteng mcm uncle suresh gnteng kn aku time umor aku 6 tahon haha..
tp x klaka pown die gnteng..rambot2 aku melayang ker tong sampah yg berkejauhan 800 meter minus 790 meter haha..tiru ayat ats beb..END ;]

No comments:

Post a Comment